wtorek, 1 marca 2011

Lista dostępności jednostek z IA

Za poniższym linkiem znajduje się aktualna lista czego i gdzie szukać w którym podręczniku z IA.
Wersja IAlisty na DMP 2011
IA Lista vDMP_140311

Wersja nieokrojona (tzn. bez banów z DMP) IAlisty
IA Lista v280411

Wersja 280411
- dodano rhinosa SoB
- dodano Necrosiusa i Zhufora dla CSM
- wylecieli DH
- doszły jednonostki eksperymentalne dla GK
- dodałem speciali SM z IA10

Wersja DMP_140311
- Wersja okrojona o zbanowane na DMP 2011 jednostki.

Wersja 130311
- BA i SW stracili dostęp do jednostek z IA2up (starszy niż kodeksy)

Wersja 070311:
- wyleciał siege dreadnought z listy SW (starszy niż kodeks)
- wyleciał looted rhino oraz killkrusha z listy orków (starsze niż kodeks)

Wersja 050311:
- Zamieniłem IA6 na IA: Apocalypse 2 przy Chaplain Dreadnoughtach
- Przesunąłem Atlasa IG z heavy do HQ
- Dodałem inkwizycyjną valkirię
- rozpisałem pełną listę special SM z IA9
- dużo kosmetyki, kolorki itp. aby się łatwiej przeglądało

Wersja 040311:
-BA w HQ dostali speciala z ia9
-BA stracili też caestusa. Był tam z winy copy/paste.
-Orki dostały deffkoptę i warkoptę w fastach (IA8)
-Usunąłem firestorma z tau- był tam przez błąd copy/paste.
UWAGA na liście brakuje inkwizycyjnej walkirii- powinna być w dedykowanych transportach dla DH i WH.
No i oczywiście army listy z IA6 i 7 dopuszczone są w zupdate'owanych wersjach.

Wersja 010311:
Pierwoty plik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz